AdWords – Google-mainonta

Olet varmasti vastaillut kyllästymiseen asti AdWords- tai Google-mainontaa kaupittelevien myyjien puheluihin. Ymmärrän kyllä, miksi he soittelevat. Parhaimmillaan AdWords on työkalu, jonka avulla sinä saat tasaisen virran maksavia asiakkaita ja he paksun komission. Huonoimmillaan sinä maksat kalliista, turhista klikeistä ja he saavat edelleen paksun komissionsa. Oikein tehtynä Google-mainonta on kuitenkin win-win.

Vaikka sinulla olisi huonoja kokemuksia edellisen toimijan kanssa tehdyistä kampanjoista, uskaltaisitko kuitenkin pohtia hyviä AdWords-avainsanoja meidän kanssamme? Ensinnäkin en sido yritystäsi pitkiin sopimuksiin. Lisäksi jos Google-mainonta ei tuota sinulle mitään hyötyä, saat maksamasi kampanjan hinnan takaisin (pl. mediakulut ja kolmannen osapuolen kulut). Toistaiseksi kukaan ei ole vaatinut rahojaan takaisin!